Dijital Pazarlamada Avantaj: Çoklu Dil


Çağımızın mesleklerinden biri haline gelen dijital pazarlama, irili ufaklı tüm firmalar için daha fazla potansiyel müşteriye ulaşma ve müşterileri geri kazanma fırsatı sunmaktadır.
Dijital pazarlamanın sınır tanımayan yapısı sayesinde hem yurt içinde hem de yurt dışında pazarlama faaliyetleri yürütebilirsiniz. Dolayısıyla farklı dillerdeki potansiyel müşterilere ulaşma konusunda tercüme ve yerelleştirme çalışmaları daha hızlı bir şekilde globalleşmenize olanak sağlayacaktır.
Gerek sosyal medya gerek arama motorları gerek kulaktan kulağa reklamcılıkta gerekse e-posta pazarlamasında tercümenin gücünden faydalanarak nasıl geniş kitlelere ulaşabileceğinize göz atalım.

1- Video Reklamcılığı Trendini Kaçırmayın

Her gün Youtube gibi platformlara yüz binlerce video yükleniyor. Bu videoların çoğu Vlog tarzında kişisel paylaşımlar olsa da büyük bir kısmı reklam içeriği taşıyan videolardır. Özellikle viral amaçlı reklam videoları yayınladığınızda çoklu dil kullanmak amacınıza ulaşmanızı sağlayacaktır.
Dublaj kullanmanın maliyeti ya da zaman alan bir uğraş olmasından korkuyorsanız. Sadece birkaç günde hazırlanan altyazılar ile her platformda ve her dilde reklam videolarını yayınlayabilirsiniz.
Dizi çevirilerinde altyazılar nasıl tercüme ediliyor öğrenmek isterseniz bu yazıya göz atmanızda fayda var.

2- Sosyal Medyada Çoklu Dilin Gücü

Sosyal paylaşım platformları potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlar. Fakat daha da önemlisi müşterilerinizin size rahatlıkla ulaşabiliyor olmasıdır. Eğer uluslararası bir organizasyon yürütüyorsanız mutlaka farklı diller için de paylaşım yapmalı. Size ulaşan müşterilerinize anında yanıt verebilmelisiniz.
Sosyal medyada hedef kitlenizin dilinden konuşarak ilgiyi üzerinize çekebilme şansınız var. Tercüme ya da yerelleştirmenin yanı sıra transcreation hizmetleri ile viral olmak sadece birkaç saat sürecektir.

3- E-Posta Pazarlaması İle Dünyaya Açılın

E-posta pazarlaması özellikle e-ticaret firmaları için en önemli dijital pazarlama alanıdır. Müşterilerinizin dilinden konuşmak hatta daha fazla kişiselleştirilmiş mailler yollamak itibarınızı arttırdığı gibi satışları da olumlu yönde etkileyecektir.

4- Web Sitesi Tercümeleri

Dünya üzerindeki birçok insanın ilgisini çekmeyi başardınız. Fakat ziyaretçiler kurumsal sitenize yönlendirildikleri vakit bilmedikleri bir dil ile karşılaştıklarında sitenizde daha fazla vakit geçirmek istemeyeceklerdir. Bu yüzden kusursuz bir yerelleştirme ile hazırlanmış çoklu dilli kurumsal bir websitesine ihtiyacınız var.
Web sitesi tercümeleri hakkında buradan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Sonuç Olarak

Her gün milyarlarca paylaşımın yapıldığı sosyal medyada reklamlar ya da paylaşımlar ile gücünüzü daha fala arttırabilmek, geniş kitlelere hitap edebilmek tercüme, yerelleştirme ya da transcreation hizmetleri ile oldukça kolaydır. Tüm dijital pazarlama stratejilerinde çoklu dil kullanmak yeni müşteriler kazanmanıza ve itibarınızı arttırmanıza doğrudan katkı sağlayacaktır.

Genel koordinatör

Türer Çeviri Sosyal Medya Linkleri:

Sadece sosyal medyaya özel kampanyalardan yararlanmak için hemen üye olun.

Türer Çeviri Hizmetleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çeviri tarihi

İngilizce telefon görüşmesi

İlk Çevirmenler